KO'TUHADAN KUMA TOMPINAI NGAWI

Blog ini adalah tempat perkongsian maklumat dan pendapat dari semua keluarga dekat atau jauh, kawan-kawan dan sesiapa sahaja. Penulis akan cuba menjadikan blog ini sebagai One Stop Information Center di mana segala sumber maklumat yang asas dan penting akan diletakkan dalam bentuk web link. Oleh yang demikian jika ada sesiapa yang ingin mencadangkan laman web atau blog yang berguna, bermanafaat dan bermaklumat silalah memberikan address web atau blog itu kepada penulis sama ada melalui email atau just taip pada ruangan chat pada blog ini. Cadangn dan juga kritikan membina juga amatlah dialu-alukan.

SELAMAT MELAYARI BLOG INI

Geo Visitors Map

You Are Visitor Number

hit counter scince july 2007

M.I.N.I B.U.L.E.T.I.N

....Selamat Datang........ Enjoy Reading..


Sila Daftarkan Diri Anda Disini Sebagai Kenangan dan Rujukan

My Redeemer Lives By Nicole Mullen

Thursday, February 26, 2009

Cerita Untuk Relax Minda...

Catatan Harian Isteri dan Suami
Posted: 24 Feb 2009 07:10 PM CST

Rumitnya seorang isteri, dan simplenya seorang suami...jadinya kena selalu berfikiran positif...barulah tercipta rumahku shurgaku!

BUKU HARIAN ISTERI

Malam Minggu - Dia berkelakuan aneh. Sebelumnya kami berjanji bertemu di Cafe. Aku shopping seharian dengan kawan-kawan, sehingga mungkin dia kesal karena aku agak lewat sampai di Cafe, tapi dia tak bercakap. Dia tak bercakap langsung, jadi aku ajak dia pergi ke tempat yang agak sunyi supaya kami dapat berbincang, dia setuju tapi tetap diam membisu. Aku tanya apa yang salah - dia jawab, "Tak ada". Aku tanyakan apakah kesalahan ku yang membuatnya kesal. Dia kata hal ini tak ada kaitannya dengan ku dan minta aku tak usah sibuk.

Dalam perjalanan pulang, ku katakan aku mencintainya, dia cuma tersenyum tipis dan tetap membisu. Aku tak dapat menjelaskan perangainya petang itu. Aku tak habis-habis berfikir kenapa dia tak menjawab, "Aku cinta kamu juga". Sesampainya dirumah, aku merasa kehilangan dia, dan seolah-olah dia tak menghendaki ku lagi. Dia hanya duduk dan nonton depan TV; dia terlihat jauh dan menghilang..... Akhirnya aku putuskan untuk tidur. Lebih kurang 10 minit kemudian, dia masuk ke kamar. Aku tak tahan lagi, ku putuskan untuk menghadapinya dan menanyakan soal sebenarnya, tapi dia langsung tertidur. Aku mulai menangis sampai tertidur. Aku tak tahu apa yang harus ku lakukan. Hidupku terasa bergoncang.....

BUKU HARIAN SUAMI

Hari ini REAL MADRID kalah. SIALLLLL!!!


----sumbangan: liza

5 comments:

Little Mike (LM) said...

Penangan bola selalu menimbulkan salah faham.. haha... lucu.

Bola juga boleh menimbulkan 'pertengkaran' sesama peminat.. Yang baiknya bola boleh menyatukan dunia dalam satu semangat yg sama..

Unknown said...

Aiya di kau rumbia...

Saspen butul ko punya entri ini. Saya baca dari mula...ayat demi ayat....macam mitigog saya rasa...

Sampai hujung dia...Hari ini real madrid kalah pun masih saya nda paham...

tapi...bila saya terbaca komen si LM, baru lah terketawa...mukusum..mukusum lagi sia....

Mungkin kerana saya tidur tidak cukup dan keja terlampau penat hari ini.....

...lambat pik up sia ni ari ni rupanya....hhehehe

RumbiaMasolog said...

ekekeke... entry ni khas tuk isteri2 yg suaminya kaki bola....wakakaka...

Tanak Gouton said...

Macam mana dengan yang suami 'kaki pelbagai?'..hahahaa

RumbiaMasolog said...

Tanak Gouton:... apa la tu klu kaki pelbagai?...hehehe... asal ada ja kaki bola termasuk la tu...hehehehe

This What We Call a HERO...